NOVICE IN TRENING

PRIPRAVLJENI IN FIT V POLETJE

Vsi si želimo poleti v kopalkah izgledati fit. Vendar gre poleg videza tudi za dobro počutje, saj boste s treningom bolj močni, vzdržljivi in zdravi.

Da bi izgubili odvečno maščobo in telesno težo je priporočljivo, da se predvsem omejimo na aerobni intervalni trening ali pa na metabolični trening, ki vključuje vadbo celega telesa. Vadbo za specifične mišične skupine oz predele, ki nas najbolj motijo pustimo za takrat, ko izgubimo željene kilograme in maščobo.

V prispevku imate sestavljen trening in tri primere jedilnikov.

Navodila za izvajanje treningov:

  1. Trening je sestavljen iz dveh ciklov, Cikel A in cikel B. Vsak cikel je sestavljen iz dveh delov. Narediš vajo, paziš na pravilno izvedbo, potem se greš brez pavze na drugo vajo. Ko narediš 1. del imaš 1-2 min odmora. Potem to ponoviš 2-4x odvisno od stopnje pripravljenosti in ciljev, ki jih želiš doseči. Po 1. delu nadaljuješ 2. del po istem principu. Ko končaš cikel A, nadaljuješ s ciklom B.
  2. V opombah imate tudi video vsake vaje, če je slučajno ne poznate.
  3. Trening po tem principu ne delaš dva dni zapored, torej je potrebno imeti med treningi vsaj en dan odmora oz med lahko delaš kardio trening. Lahko ga delaš 2-3x na teden.
  4. Začetniki oz. tisti, ki niste še v pravi formi, predlagam da na začetku izvajate 1-2 kroga, tisti ki pa ste že izkušeni pa 3-4 kroge.
  5. Za optimalni rezultat pa je pomembno predvsem paziti na prehrano. V naslednjem prispevku so tudi trije primeri jedilnikov, s katerimi si lahko pomagate.
  6. Torej gremo v akcijo, želim vam veliko dobrih rezultatov ????

TRENING – izguba maščobe

JEDILNIK 2000 kcal

JEDILNIK 1800 kcal

JEDILNIK 1400 kcal

 


Najdi