PRIPRAVLJENI IN FIT V POLETJE

PRIPRAVLJENI IN FIT V POLETJE

Category : Nekategorizirano

Spodaj so priloženi trening in trije primeri jedilnikov, se katerimi si lahko pomagate. Verjamem, da vam bo v pomoč.

  1. Trening je sestavljen iz dveh ciklov, Cikel A in cikel B. Vsak cikel je sestavljen iz dveh delov. Narediš vajo, paziš na pravilno izvedbo, potem se greš brez pavze na drugo vajo. Ko narediš 1. del imaš 1-2 min odmora. Potem to ponoviš 2-4x odvisno od stopnje pripravljenosti in ciljev, ki jih želiš doseči. Po 1. delu nadaljuješ 2. del po istem principu. Ko končaš cikel A, nadaljuješ s ciklom B.
  2. V opombah imate tudi video vsake vaje, če je slučajno ne poznate.
  3. Trening po tem principu ne delaš dva dni zapored, torej je potrebno imeti med treningi vsaj en dan odmora oz med lahko delaš kardio trening. Lahko ga delaš 2-3x na teden.
  4. Začetniki oz. tisti, ki niste še v pravi formi, predlagam da na začetku izvajate 1-2 kroga, tisti ki pa ste že izkušeni pa 3-4 kroge.
  5. Za optimalni rezultat pa je pomembno predvsem paziti na prehrano. V naslednjem prispevku so tudi trije primeri jedilnikov, s katerimi si lahko pomagate.
  6. Torej gremo v akcijo, želim vam veliko dobrih rezultatov 😉

TRENING – IZGUBA MAŠČOBE

TRENING – izguba maščobe

PRIMERI JEDILNIKOV

JEDILNIK 1400 kcal

JEDILNIK 1800 kcal

JEDILNIK 2000 kcal

 

 


Leave a Reply

Najdi